Ofte stilte spørsmål (FAQ)
Ja, vårt hovedlager hvor produkter sendes fra er i Askim. Lokasjonen kan du se på kartet på denne siden.
Nei, det kommer ingen andre kostnader, toll eller gebyr i tillegg. Vi sender alle våre produkter fra vårt lager i Norge.
Som kunde har du 14 dagers full returrett fra du mottar varen. Varen skal være ubenyttet og i uåpnet forpakning, og returen blir først godkjent når varen er blitt inspisert av vårt personale. Vi betaler kun tilbake om varen er returnert «som ny». Du står for fraktkostnaden for returvaren.
Hvis vi har sendt feil vare, er det vi som står for fraktkostnaden.
Fyll ut kontaktskjema på denne siden for å motta en returetikett.
Hvis varen ikke har blitt sendt, kan du oppdatere leveringsadressen fra “Min konto” siden din.
Kunden er selv ansvarlig for å oppgi korrekt leveringsadresse. Kunden står selv økonomisk ansvarlig for bortkomne sendinger dersom dette skyldes at feil adresse er oppgitt.
Kunden er selv ansvarlig for å oppgi korrekt leveringsadresse. Kunden står selv økonomisk ansvarlig for bortkomne sendinger dersom dette skyldes at feil adresse er oppgitt.
Bestillinger lagt inn på mandag til fredag innen klokken 14:00, vil vanligvis bli sendt samme dag.